Test Test - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sahar Hamam - WaarBenJij.nu Test Test - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sahar Hamam - WaarBenJij.nu

Test Test

Door: Sahar

Blijf op de hoogte en volg Sahar

02 Augustus 2014 | Nederland, Deurne

Hoi lieve familie, vriendjes & vriendinnetjes,

Over 4 dagen is het al zo ver, dus tijd om even mijn reisdagboek te testen. Zoals jullie weten ga ik voor bijna een half jaartje naar Auckland om daar stage te lopen bij het bedrijf Dream Au Pair. Ze hebben een leuke facebook pagina en website dus info over het bedrijf kunnen jullie daar vinden.

Even wat praktische info:
Ik vlieg woensdag 6 augustus om 12 uur ('s middags) vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur en vanuit daar vlieg ik naar mijn eindbestemming Auckland. De eerste vlucht heeft vluchtnummer MH 0019, de tweede vlucht (Kuala Lumpur - Auckland) heeft vluchtnummer MH 0133. Als alles volgens plan verloopt land ik om 12:45u (Nederlandse tijd) in Auckland. Met deze gegevens kunnen jullie allemaal mooi in de gaten houden of ik daar goed aan kom haha =)
Ik word op het vliegveld opgehaald en afgezet bij mijn appartement in Auckland, dus no worries!
Het tijdverschil is 10 uur, dus ook niet ongerust worden als ik niet meteen wat terug mail/app/schrijf, waarschijnlijk lig ik te slapen =)

De komende dagen ga ik nog heel erg genieten van alle lieve mensen om me heen, want wat ga ik iedereen missen!! Het afscheid zal moeilijk worden..

Het volgende reisverslag schrijf ik vanuit het prachtige Auckland!!
Ik heb er zin in!!


Liefs, Sahar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sahar

Actief sinds 24 Okt. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3581

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Internship in Auckland!

Landen bezocht: