Hello Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sahar Hamam - WaarBenJij.nu Hello Auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sahar Hamam - WaarBenJij.nu

Hello Auckland!

Door: Sahar

Blijf op de hoogte en volg Sahar

08 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi lieve familie, vriendjes & vriendinnetjes,

Na een reis van dik 24u ben ik (voor mij) donderdagavond aangekomen in Auckland. De reis ging helemaal prima. Ik was van plan om de hele reis films te kijken in het vliegtuig, maar dat is helaas niet gelukt.. ik heb namelijk de hele reis liggen pitten haha. Eigenlijk was dat ook wel heerlijk, want zo is alles lekker snel gegaan. Ik heb ook totaal geen honger hoeven lijden, want naast de kilo winegums die ik bij me had, heb ik in 24u twee keer een avondmaaltijd en twee keer ontbijt gekregen.
Om 1u 'snachts kwam ik dan aan bij mijn accommodatie (die trouwens midden in het centrum ligt!!). De receptie was natuurlijk al gesloten dus het was nog een hele opgave om in m'n appartementje te komen, maar dat is uiteindelijk gelukt. Aangekomen in het appartementje kwam ik er al snel, door de Nederlandstalige shampoo flessen, achter dat mijn twee huisgenootjes ook Nederlands zijn. Dat is wel even fijn aangezien het Engels spreken (nog) niet helemaal vloeiend gaat.
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker en heb ik kennis gemaakt met mijn twee huisgenootjes. Zij lopen ook beide stage in Auckland. Daarna heb ik de stad een beetje ontdekt en vervolgens moest ik om 2u naar Stagereizen (het bemiddelingsbureau), waar ik heel veel info heb gekregen en meteen meer mensen heb leren kennen. Zij wonen in hetzelfde gebouw, dus dat is heel gezellig!
Morgen ga ik nog even wat praktische dingen regelen en 'savonds ga ik wat drinken in de stad. Zondag staat Waiheke Island op het programma (dat schijnt echt prach-tig te zijn) en maandag begint dan eindelijk de stage! Daar ben ik natuurlijk hier voor haha. Ik heb trouwens ook nog een kaartje weten te bemachtigen voor the rugby game of the year: NZ tegen Australië! Dat schijnt echt een heel spektakel te zijn!!
Verder ben ik erachter gekomen dat het weer hier echt niet te voorspellen is! Het ene moment regent het kei hard en vervolgens schijnt te zon en wil je het liefst in een hempje rondlopen. Ik dacht dat het weer in Nederland wisselvallig was...

In die ene dag dat ik hier nu ben heb ik al zo veel mooie dingen gezien, het is hier echt zo prachtig!! Mama en Pim, ik wil jullie alles laten zien!!
Ik kan niet wachten om heel het eiland te ontdekken!

Jullie horen snel weer van me!


Liefs, Sahar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sahar

Actief sinds 24 Okt. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 3566

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 26 Januari 2015

Internship in Auckland!

Landen bezocht: